Dagens outfit

Denne skønne striktrøje med pailletter var en af de ting jeg købte i mandags – selvfølgelig fra H&M. Er den ikke bare flot? Er helt vild med detaljen på skuldrene! Ellers er outfittet måske ikke det aller mest nyskabende, men jeg skal se lidt vigtig ud i dag – klarer jeg det ikke meget fint? Kan næsten ikke vente med at komme ud i blæsten – puha!

10 responses to “Dagens outfit

  1. Rigtig fin detalje med palietterne…håber den tendens fortsætter lidt endnu 🙂

  2. Cool, cool trøje!
    Jeg er helt misundelig 😀

  3. Den er SÅ fin!
    Jeg har den selv i grå – og den er perfekt, fordi den kan peppe et hvert outfit op!! 🙂

  4. Ih, hvor fin – er den med skulderpuder ?

    /Mette

    • Hej Mette. Nej, det er den faktisk ikke, selvom det godt kunne se sådan ud. Det er udelukkende pailletter! 🙂 Og ja, den er fin – og endnu finere i virkeligheden!

  5. Det lyder godt – jeg er ikke så vild med skulderpuder (synes min hals forsvinder) og returnede en der lignede af samme grund.

    Må på jagt i H&M, tror jeg.

  6. Hvilken H&M fandt du den forresten i ? Kunne jo være jeg kunne indskrænke mit jagt område en smule…

    • Jeg fandt den i Galleri K i København – den hang mutters alene på et stativ og havde et svensk mærke på sig, så jeg tror det var den sidste der var tilbage. Har ikke set den efterfølgende i hvert fald!

  7. haha, det lyder ikke så lovende.

    Men tak. Måske kan jeg finde den på den årlige juleshoppingstur til Malmø.

    /Mette

Skriv et svar

