Rice rice, baby!

Åh, hvor er jeg dog forelsket i alt det farverige boligtilbehør fra det danske mærke Rice. Jeg ville elske at have nogle af deres fine lysestager, glas, skåle, skeer, puder… ja, simpelthen det hele! Heldigvis har jeg fundet nogle butikker i København som forhandler mærket, så jeg har flere gange været derinde og røre ved alle de fine ting (ok, måske har jeg også savlet lidt – kun ganske lidt!)

Nu vil jeg gå i seng, har en hel del ting at se til i morgen. Godnat!

2 responses to “Rice rice, baby!

  1. Hold da op – jeg kommer sgu også helt til at savle. Vil du venligst vise mig de butikker, når jeg kommer til København?

Skriv et svar

