Dagens outfit

Skjorte: Gina Tricot, top: H&M, chinos: H&M, bælte: Octopus, støvler: secondhand

Skjorte: Gina Tricot, top: H&M, chinos: H&M, bælte: Octopus, støvler: secondhand

Beklager det lidt dårlige billede, men det var her tøjet kom bedst til sin ret. Heldigvis har jeg en virkelig tålmodig kæreste som finder sig i at blive hevet med udenfor konstant for at fotografere mig!

Min dag har jeg tilbragt i København City, hvor jeg har snuset lidt rundt i butikker. Jeg kom også lige til at købe et par ting – det forpligter jo at have en blog, så jeg var nærmest nødt til det! 😀 Mine indkøb kan I få lov at se senere.

Nu vil jeg løbe ned i Netto og købe ind – menuen står på spaghetti carbonara + en meget sund salat for at opveje den knap så sunde ret! 😉

Skriv et svar

