Smykker

halskaede

I fredags kom jeg vistnok til at konkludere, at jeg er blevet træt af smykker. Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men jeg synes altid det ser tosset ud, hvis jeg tager noget smykke-halløj på. Men jeg er vist nødt til at blive omvendt! Faktisk har jeg taget et lille skridt i den rigtige retning – jeg har nemlig købt den fiiiine halskæde på billedet. Hvis du også skal have fingre i den, så kan du finde den her på H&Ms hjemmeside, hvis du bladrer et par sider frem.

Min søndag skal tilbringes et uvant sted, nemlig i en håndboldhal! Min veninde har tvunget mig til at tage med og jeg måtte til sidst bukke under. Hun skylder!! Lad mig bare sige, at sport interesserer mig …meget lidt.

God søndag!

4 responses to “Smykker

  1. Hej 🙂

    Er lige stødt på din blog og vil bare sige jeg synes den er rigtig fin 🙂

    Og du har nogle fine oufits 🙂

    Hilsner
    Cecilie

  2. Fantastisk halskæde, har den selv og den kan bruges til meget.

    Og tak for en hyggelig eftermiddag i håndboldens tegn

Skriv et svar

