Haps!

trineskjole

Min søde veninde Trine viste mig lige denne fine sag, hun har til salg på Trendsales. Den er fra American Apparel og købt i USA. Jeg tror faktisk jeg kiggede på den i Sydney, men jeg skulle jo begrænse mine indkøb en smule, så den kom ikke med hjem i min kuffert. Lige nu overvejer jeg faktisk at byde på den, men det virker bare lidt fjollet når det er min veninde. Hvis du skal være med i kampen, kan du finde den her. Sammen med mine Monki-wedges og et par sorte strømper tror jeg den ville udgøre et godt team!

Skriv et svar

