Av.

For. Satan. Hvor er det bare synd for mig! Lidt for mange øller, lidt for lidt søvn. Kom hjem klokken 4 i nat – jeg synes selv jeg holdt ret godt ud, for jeg er altid sådan en der tager hjem klokken 2 fordi jeg er drøn-træt (eller fuld.) Men i går holdt jeg ud – hurraaa! Desværre præsterede jeg at slå min albue hårdt på en ølflaske (wtf?!) OG at falde lige midt på dansegulvet på KUA. Av. Igen.

Om lidt kommer min søde familie på besøg, så jeg må hellere få handlet ind, så jeg har lidt at diske op med – man er vel jyde. Mit indlæg bærer nok rimelig meget præg af mine tømmermænd, men så har vi også prøvet det.

Nedenfor ses mit outfit fra i går – taget med ægte blogger-positur, selvfølgelig. Jeg gik sgu all black, men nogen gange er det også bare det eneste rigtige! Og så forstår man også, hvorfor billederne normaltvis er taget udenfor – griiiimme ledninger!

Kjole med skulderpuder: Gina Tricot, strømpebukser: H&M, støvler: Monki

Skriv et svar

