Dagens outfit

Recently Updated1

Jeg er nu altså blevet svært glad for den dersens pels! Dog er jeg en lille smule bange for, at der skal komme en eller anden dyreaktivist og plastre den (og mig) til med rød maling inden jeg kan nå at råbe: “Den er ikke ægte!” Men indtil videre er det nu gået uden de store problemer.

I dag har jeg været et lille smut forbi Frederiksberg Centret og jeg kom selvfølgelig til at gå i H&M. (Den kan dog ikke sammenlignes med min yndlings-H&M i Galleri K.) Selvom jeg prøvede adskillige ting kom jeg kun ud med en enkelt lille halskæde – jeg er maje stolt!! Og så er der nok noget jeg lige så godt kan indrømme først som sidst: Jeg eeelsker Søstrene Grene! Alle de små dimsedutter man kan købe derinde er bare helt fantastiske! (Hvis man ser bort fra sindssygt irriterende fløjte som sindssygt irriterende lille pige havde fået fat i.) Så jeg kom altså lige til at købe et par enkelte ting derinde, men det er man altså nærmest nødt til, når der er så billigt. Og de var helt klart uundværlige!

I aften skal jeg være sammen med nogle veninder og så skal vi til noget fest-værk på den enes uni. Det bliver da sikkert meget spændende! Men først skal jeg lige have løst en tøjkrise, så jeg må se at komme videre…

Skriv et svar

