Grøntsagsbitchens hverdagstærte

P1030160

…det hedder den altså! Uhm, lækker aftensmad fra min nye kogebog, “Vegetarisk vellyst”! Egentlig er jeg ikke ægte vegetar, men når jeg spiser kød kan jeg ikke lade være med at tænke fx: “Nå, det er lille Kyllerylles bryster du sidder og tygger i…” Men tærten var rigtig lækker og fyldt med grøntsager – broccoli, peberfrugt, porre og revet gulerod – og i stedet for fløde og ost var der ymer krydret med karry. Læks! Og det smarte er jo, at man kan putte alle de grøntsager i som man lige har liggende. Kogebogen er i det hele taget rigtig god med mange lækre og sunde opskrifter jeg skal afprøve.

Dagen i dag har jeg tilbragt med at gå en lang tur, og tilfældigvis ledte den mig hen til min Vila-biks! Desværre var den omtalte striktrøje der ikke, så jeg må overveje om jeg skal bestille den over nettet i stedet. Min kæreste og jeg var også et smut forbi Baresso og holde kaffepause, og så har jeg desuden også lagt en masse nye annoncer på Trendsales som kan ses her. Fordi jeg har været så ufatteligt aktiv har jeg stadig ikke fået syet et tørklæde, men det er altså stadig på min to-do!

3 responses to “Grøntsagsbitchens hverdagstærte

  1. Hej Sofie!
    Sara fra Magazine her.. 😉
    Den ser da mums ud, gider du måske skrive opskriften? Den er sikkert super simpel, men jeg er lidt en dør i et køkken.. 😛
    Glæder mig til d. 28.. 🙂
    Knus

    • Hej søde Sara! Ja, den er nemlig smadder simpel! Men der er jo alt det der med copyright, så derfor satte jeg den ikke ind her. Desværre! Men kan varmt anbefale at købe kogebogen, dog fornemmer jeg, at du mere er en kødspiser. 😉 Sofie.

  2. Helt i orden.. 😉
    Og ja havde helt sikkert også tænkt mig at putte kød i.. 😛
    Knus!

Skriv et svar

