Dagens outfit

P1030006

Jeg har lovet mere end jeg kan holde, for det blev ikke til noget tørklæde-syning i dag. Lejligheden var tilsyneladende mere beskidt end jeg havde troet, for det tog meget længere tid end planlagt. I stedet kan I hygge jer lidt med et billede af mit tøj i dag. Værs’go! I morgen regner jeg til gengæld med, at jeg kan få det tørklæde syet – nu må jeg hellere lade være med at love noget…

3 responses to “Dagens outfit

  1. Elsker dine chinos!🙂

  2. Velkommen til blog-verdenen… Vi glæder os til at følge dig… Det tegner allerede godt med de fine fine chinos!🙂

    De bedste hilsner
    Trine / Stiletterne.dk

Skriv et svar

