DIY

toerklaede

Da det for tusind år siden var sommer og varmt i Danmark var jeg rigtig glad for dette tørklæde. Men nu hvor vinteren er sat ind og alting er gråt i gråt har jeg mere lyst til at pakke mig ind i sort fra top til tå. Derfor tror jeg, at jeg vil bruge dagen i morgen til at sy dette tørklæde i sort. Det tager ingen tid og er meget nemt, selv for sådan en ugarvet syerske som jeg. Det kræver bare 1,5 m. jersey fra Stof2000, en symaskine og lidt tråd – så er du klar! Resultatet kan forhåbentlig ses i morgen, hvor jeg dog også har planlagt at gøre hovedrent i min lejlighed – suk… Men så har jeg da lige en overspringshandling! Yes!

One response to “DIY

  1. Tænk, jeg vidste ikke der var så meget at tænke over m.h.t. tøj…..

Skriv et svar

