Gi’ mig også lige denne!

Vila-Oversize-Button-Back-Knit

Jeg indrømmer det: Jeg er ikke den allerhurtigste i blogverdenen. Men Acie gjorde det lige klart for mig, at der findes endnu en dejlig blog, nemlig Charlotted’s. Og hvilket held at jeg fandt den! Føromtalte har nemlig (i øvrigt synkront med Acie) købt denne meeeeget fine strik som jeg da er nødt til at have fat i. Godt nok er det et lille stykke tid siden (derfor min udtalelse om min egen langsommelighed), men stadig. Hvad er undskyldningen så denne gang? Den er varm! Og man er jo nødt til at have nogle dejlig varme striktrøjer til vinterkulden, ikke sandt? Så faktisk kan jeg ikke gøre for det. Hvis du heller ikke kan undvære den, så kan den findes her. Jeg tror nu bare jeg smutter ned til min lokale Vila-pusher i morgen…

Skriv et svar

