Michael Kors-skoene

P1020989

Ja, nu har jeg jo godt nok proklameret, at jeg ikke går op i mærkevarer, men det skyldes jo i høj grad prisen – hvorfor kun købe én dyr ting, når man kan få mange flere billige ting? Sådan tænker jeg. Nå, men hvis mærkevarer er billige, så har jeg jo ikke noget imod at gøre et kup! For nylig var jeg i Sydney (ja, i Australien), hvor jeg gennemsøgte en hel masse secondhand-butikker. I en af dem fandt jeg disse fine sko fra Kors by Michael Kors. Og ved I hvad de kostede? 25 AUD$! Det svarer vel til lidt over 100 kr., så jeg anser det for at være et godt køb. Jeg har ingen idé om hvad nyprisen er, men det må næsten være lidt mere end 100 bobs, vil jeg tro. Er der nogen af jer, der har en anelse om hvad nyprisen kan være? Det vil da være meget sjovt at vide. Men uanset hvad, så er jeg i hvert fald glad for dem!

One response to “Michael Kors-skoene

  1. Hejsan Sofie! Tack ska du ha för din fina kommentar. Din blogg var också väldigt fin! Ha det så bra!
    /Hanna

Skriv et svar

