Dagens outfit

P1020961

Pelsjakke: H&M, tørklæde: DIY, jeans: Glassons (New Zealand), støvler: Rude

I dag har jeg luftet mit seneste køb, nemlig en fuskpels fra H&M. Jeg synes den er rigtig fin, når man dresser den lidt ned, så der ikke går Pretty Woman i den.

5 responses to “Dagens outfit

  1. Hej Fister. Så har jeg set det med!! Dig i pels – men det er nu pænt til dig. Godt at det er fake.

  2. Jeg ELSKER den pels.. kan man stadig få fingrene i den???😉

  3. Uh hvor har du set den???? :O
    Jeg bor på Lolland og kan jo ikke få noget som helst hernede.. men min kæreste bor i kbh.. måske han kan hapse en til mig??😉
    Du kan lige sende mig en mail, det er faktisk lettere..🙂 Hvis du gider.. charlotteclausen@hotmail.com..
    På forhold tak..
    Og følger forresten din blog😉

Skriv et svar

