Debut!

Ja, så skulle det altså være. I lang tid har jeg fulgt spændt med på andres blogs og har faktisk også haft lyst til at starte min egen. Men så kommer Jante forbi og spørger om der da overhovedet er nogen der gider at følge min blog. Tja, det ved jeg heller ikke om der er nogen der gør, men det er da i hvert fald godt tidsfordriv for mig. Og SÅ slemt kan det jo heller ikke være at læse om mode, shopping og mig – jeg nyder jo i hvert fald selv at følge med på andres blogs!

Så velkommen til – nu må vi se hvad det fører til!

5 responses to “Debut!

  1. Hej søde Sofie.

    tillykke med den. jeg vil i hvert fald gerne følge med (og har også selv overvejet at lave en blog 🙂

    knus sanne

    • Hvor er du sød, Sanne! Lav gerne en blog, så lover jeg at følge med! 😉 Måske med hårtips til alle vi uvidende individer? (dén var svær at udtale!)

      Sofie.

  2. Hvor er det en sød lille blog, jeg vil helt sikkert holde øje med dig her i fremtiden.

    Knus Maja

  3. Jeg vil helt klart følge med

  4. Med fare for at udsende nogle helt forkerte signaler: Det vil jeg osse :0)

Skriv et svar

